Kuidas saada rimi kliendikaarti

Rimi kliendikaart on tasuta üle Eesti laiali leiduvate Rimi kaupluste kliendikaart, mis annab omanikele erinevaid eeliseid, alates allahindlustest kuni spetsiaalsete pakkumisteni. See on ideaalne täiendus kõigile, kes soovivad oma igapäevaseid toiduosteid veelgi odavamalt teha.

Mida on Rimi kliendikaart?

Rimi kliendikaart on tasuta plastikust kaart, millega klientidel on võimalik koguda punkte ja saada erinevaid allahindlusi ja eripakkumisi. Kaardil on omaniku nimi ja sellele kantud kogutud punktide summa.

Kuidas saada Rimi kliendikaarti?

Rimi kliendikaardi saamiseks tuleb külastada ühte Rimi poest, kus olemas on allkirjastamiseks vorm. Seejärel pakutakse vormi täitmiseks väljavõtet, mis sisaldab kliendi isikuandmeid ja kontaktandmeid. Kaart antakse välja kohe ja seda saab kasutama hakata samal päeval.

Millised on Rimi kliendikaardi eelised?

Rimi kliendikaardiga on võimalik omandada eripakkumisi ja allahindlusi, koguda punkte ja saada teada erinevatest aktsiatest ja kampaaniatest. Kaardiga kaasnevad ka spetsiaalsed pakkumised ja iga-aastased sünnipäevakampaaniad. Kliendikaardi omanikel on võimalik osa saada ka erinevatest iganädalastest aktsiatest ja võimalik on kasutada mobiilset Rimi kliendikaarti, mis võimaldab kasutada mugavat kontaktivaba makset.

Kuidas kasutada Rimi kliendikaarti?

Rimi kliendikaarti saab kasutada kõikides Rimi kauplustes, külastades kassasid ja esitades oma kaardi. Kui ostu tehakse, kantakse punktid automaatselt omaniku Rimi kliendikaardi kontole ja punktide arv kuvatakse kassalaual. Ostude eest saadud punktid võib kasutada allahindlustena järgmise ostu tegemisel.

Rimi kliendikaart on suurepärane võimalus igapäevaste toiduostude tegemiseks odavamalt. Erinevad eelised ja allahindlused, mida on võimalik saada, annavad veelgi suurema väärtuse oma ostudele. Kui soovitakse kogeda mugavust ja soodsaid pakkumisi, tuleb kindlasti registreerida Rimi kliendikaardile!

Meil on hea meel kuulda teie mõtteid

Jäta vastus

Parimad Hinnad
Logo